Un a Un. BERNAT COMERMA (Bernie)

Santa Coloma 2013 087
Per què vas començar a córrer? Quan?
Vaig començar a córrer abans dels 10 anys. Com a part de l’entrenament de tennis. Des d’aleshores no he deixat de fer-ho mai.
Corro per mantenir el meu cos en forma, tant temps com em sigui possible.
M’agrada la frase “No deixes de córrer perquè et fas gran. Et fas gran quan deixes de córrer.”
Quin és el teu lloc preferit per entrenar?
El parc fluvial del riu Besós si no fa massa fred ni humitat. Preferiblement amb llum de dia.
Amb quina freqüència surts a córrer?
Uns tres cops a la setmana. Normalment dimarts, dijous i diumenge.
Corres sol o acompanyat? Amb música o sense?
A vegades sol i a vegades acompanyat. Sense música.
Podent fer-te d’un club d’atletisme… Vas fer-te masca. Per què?
Vaig conèixer el club Masques perquè quan anava a entrenar i em canviava al Club Natació Sant Andreu, a principis del 2009, vaig conèixer al Victor i a altres Masques i em va agradar la idea de formar part del club.
Anys enrere, entrenava però no acostumava a participar a curses. Formar part del club va fer incrementar la meva part competitiva.
Quina va ser la teva primera experiència masca? I alguna que recordis especialment?
No recordo quina va ser la meva primera cursa Masca, però pot ser Bombers del 2009.
Les meves preferides han estat la Maratest de 30 Qm (2013) ja que va ser la primera vegada que he corregut més distància i vaig millorar el temps que tenia previst fer.
Aquell any vaig fer MMP a bombers i a la setmana següent la vaig millorar a la nocturna de l’Hospitalet (40:46). Aquesta ha estat la meva millor cursa, no només per haver fet MMP sinó pel plantejament que vaig seguir: de menys a més.
El 2013 va ser l’any en que estat en millor forma.
La teva frase masca és… 
No t’enganyis a tu mateix, es a dir, no retallis.
Quina distància, disciplina, prefereixes en una cursa? 
De 5 qm. a mitja marató. Segurament la meva preferida serà el 10 qm.
Quines són les curses que mires de no perdre’t cap any? 
Sant Antoni, Mitja de Barcelona, Maratest (30 Qm), Bombers, La Mercè, Cross de Sants i Nassos.
Dona’ns un darrer missatge per la comunitat masca… Vols proposar-te o proposar-nos algun repte?
Redueix el risc de lesions anant al més al gimnàs i fent tonificació muscular i estiraments. Descansa més i trauràs més partit dels teus entrenaments. Corre per gaudir.
Algun dia espero córrer la marató, però serà quan hagi tingut temps per entrenar-la.

You may also like...

Deixa un comentari